2009. január 9., péntek

Úgy érzem nem találom a helyem a blogol-on. Sokan voltak akiket olvastam de sorban eltűnnek. Voltak olyanok akik mély sebet ejtettek rajtam-nem is egyszer. Nem tudom miért,pár nap erejéig ismét "foglalkozott velem" a maga módján.. a sült galambot várta persze,ez mit sem változott. Nem. Nem akarom. Többé nem. Elfelejtem,ezért inkább eltűnök. Szeretem a blogom,szeretem ahogy kinéz.Nem szeretném otthagyni és másikat kezdeni,de.. nem látom értelmét annak a blognak. Persze,nem azért kezdtem el blogot írni hogy olvassanak,hanem hogy legyen hová kiöntenem a szívem. Hát.. ez meg is történt.már nem érzem magam biztonságban ott. Sokan megsebezhetnek. És ezt nem szeretném. Szeretek blogot írni. Szeretem kifejteni a gondolataim,még akkor is ha senki sem kíváncsi rájuk.. tanácstalan vagyok..

4 megjegyzés:

1 írta...

Igen, azt hiszem én is azért jöttem el onnan.... nem érzem ott biztonságban magam... jól fogalmaztad

Névtelen írta...

ettől függetlenül a másik is megmarad.. De ez lesz az IGAZI blogom.. az csak olyan.. "középszerű"
lesz..

1 írta...

Az én blogom is megmarad, csak már nem írok bele... szerintem .... :)

grief írta...

én írok..de nem olyan intenzíven majd..vagy nem tudom még.. ahogy lesz időm.. :)